کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی

اثر الکساندر چرنو از انتشارات بازاریابی - مترجم: الهام فریدچهر-دهه 2000

Strategic Marketing Management (7th edition) offers a comprehensive framework for strategic planning and outlines a structured approach to identifying, understanding, and solving marketing problems. For business students, the theory advanced in this book is an essential tool for understanding the logic and the key aspects of the marketing process. For managers and consultants, this book presents a conceptual framework that will help develop an overarching strategy for day-to-day decisions involving product and service design, branding, pricing, promotions, and distribution. For senior executives, the book provides a big-picture approach for developing new marketing campaigns and evaluating the success of ongoing marketing programs.


خرید کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی
جستجوی کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی در گودریدز

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی


 کتاب رهبری به شیوه ی مادیبا
 کتاب ۲۵۱ ترفند در Microsoft Visual Studio 2010
 کتاب زرافه ی سفید
 کتاب آواز دلفین
 کتاب افسانه ی فیل ها
 کتاب آخرین پلنگ