کتاب خوشبختی در راه است

اثر آلیس مونرو از انتشارات ققنوس - مترجم: مهری شرفی-دهه 2000

ده داستان فوق العاده جدید توسط یکی از محبوب ترین و تحسین نویسندگان - برنده جایزه بین المللی مرد بوکر 2009.

در داستان اول یک زن جوان و مادر از درد بیقراری از دست دادن سه فرزندش از یک منبع شگفت انگیز رهایی یافته است. در یکی دیگر، یک زن جوان، پس از گمراهی غیرمعمول و تحقیر آمیز، به شیوه ای باهوش و شگفت انگیز واکنش نشان می دهد. داستان های دیگر "حباب های عمیق" را در یک ازدواج، بی رحمانه ی بی قید و شرط بچه ها، و چگونگی چهره وحشت زده ی پسر بدست آورده است. و در داستان اصلی طولانی، همراه ما سوفیا کواالفسکی، مهاجری روسی و ریاضیدان قرن نوزدهم، همراه با سفر زمستانی است که او را از ریکی می برد، جایی که از عاشق او دیدن کرد، به پاریس، آلمان و دانمارک، جایی که او یک ملاقات سرنوشت ساز با دکتر محلی و در نهایت به سوئد، جایی که او به تنها دانشگاه در اروپا می خواهد به استخدام یک ریاضیدان زن بپردازد.

با آگاهی و آسودگی، آلیس مونرو یکبار دیگر پیچیده تر می کند حوادث و عواطف دشوار را به داستان هایی می اندازد که بر روی روش های غیر قابل پیش بینی که در آن مردان و زنان جا به جا شده و اغلب فراتر از آنچه در زندگی شان اتفاق می افتد، روشن می شود.

شادمانی بیش از حد ، تحریک آمیز و حتی جسورانه مجموعه.


خرید کتاب خوشبختی در راه است
جستجوی کتاب خوشبختی در راه است در گودریدز

معرفی کتاب خوشبختی در راه است از نگاه کاربران
آلیس مونرو، کجا زندگی کردی؟ من هیچوقت در برابر داستانهای کوتاه نیستم، اما به دلایلی، تقریبا هر چیزی از آن را میخوانم و همه میتوانم بگویم این است که من کاملا از بین رفتهام. اینها داستانهای درخشان و هوشمندانه هستند که همه آنها با پیچیدگی غیر منتظره است. خوشبختی بیش از حد؟ این باید حالت ذهن خوان باشد چرا که در اصل شخصیت ها آنقدر زیاد نیستند. مونرو عصبانیت، ناراحتی، عمل و پاسخهای انسانی را به 20 تا 30 صفحه اضافه می کند که عمق و پیچیدگی یک رمان را نشان می دهد - و در عین حال، من بیشتر از این انتظار نداشتم: این داستان ها واقعا در خود کامل هستند. بعضی از آنهایی که به یاد ماندنی هستند: (و در صورتی که قصد دارید TMH را بخوانید متوقف بشوید!) Doree in Dimensions، به شوهر زندانی او به عنوان تنها کسی که هنوز فرزندان خود را بیش از فقط نام می داند، تبدیل می شود. او می داند که آن را به بهبود او کمک نمی کند، اما سپس چیزی اتفاق می افتد که همه چیز را تغییر می دهد ... داستان من فکر می کنم مورد علاقه من: جویس، معلم موسیقی توسط شوهرش برای زن دیگری با یک دختر جوان رها شده است. سی سال پس از آن معلم خود را در مواردی که داستان کوتاهی است که دختر نوشته است، به رسمیت می شناسد. انتظار می رود جلسه ای از انواع، به جای جویس متوقف تفکر است که در برخی از روز، او می خندد و داستان برای گفتن در مورد آن است. Son's پسر در حفره های عمیق به خانه برگشته و برای چندین دهه از بین می رود. او تلاش می کند برای مصالحه زمانی که او زندگی زشت و کار با مردم خیابانی در تورنتو ... در رادیکال آزاد شوهر نیته فقط کشته شده است. در میان برخورد با چیزهای او، خانه اش توسط یک غریبه به یک داستان ناگهانی قتل ادامه می دهد. نیتا موفق به متقاعد کردن غریبه به ترک، گرفتن ماشین شوهرش ... صورت: به عنوان یک کودک، زن با علامت زاینده دوست نانسی، که در همان ملک زندگی می کند. نانسی قرمز رنگ خود را رنگ می کند تا دوستش را شبیه کند، اما این عمل اشتباه تفسیر شده است ... مارلین در بازی کودک با یک حادثه در اردوگاه با بهترین دوستش شارلین، زمانی که ده ساله بود، خالی از سکنه بود. چارلیان همه این سالها اجتناب کرده است، اما اکنون پیامی دریافت می کند که دوستش در حال مرگ است و باید با او صحبت کرد ... خوب، آنها همه چیز را با شدت مشابهی از دست نمی دهند، و در واقع تنها آن است که من واقعا برای من کار نمی کرد داستان عنوان: یک حساب کاربری ثابت سوفی Kovalevsky، یک ریاضیدان واقعی روسیه، در پایان قرن 19th. ایتالیا به طور پیش فرض به عنوان سوفی سفر می کند با قطار در سراسر اروپا گفت. به طور قابل توجهی طولانی تر از داستان های دیگر، اما این فقط بسیار کوتاه است برای پوشش تمام عناصر زندگی سوفی که Munro قرار می دهد در آن است. این می تواند یک رمان کامل بود به خودی خود و آن را به نظر می رسید جای جای در این داستان های دیگر در معاصر. چیزی که من واقعا دوست دارم این است که مونرو از محیط استفاده می کند. اگر شما میدانید که او شخصیتهای خود را قرار می دهد، آنها فورا قابل تشخیص هستند، اما آنها را به صورت عادی و بدون جزئیات بیش از حد توضیح می دهند که در غیر این صورت می توانند به راه درآیند. من فکر میکنم که رودخانه پائول که در داستان دوم برای رودخانه روف دوبل است. جایی که بین جاده ها و کوه ها جایی که جویس باید برای گرفتن کشتی بگذرد. همه اینها: زندگی در ساحل.

مشاهده لینک اصلی
یک رده جداگانه برای مونرو وجود دارد: این پنج ستاره را دو برابر کنید. او شما را به خانه داستان خود می برد، درب ها را بر روی درد و وحشت باز می کند، بر روی امید و شادی (بیش از حد)، بر روی حقیقت در حال سوزش و احساسات ناخوشایند، و سپس متوقف می شود، شما را در نور خورشید چشمک می زند، با این احساس که یک لایه پوست محافظت شده حذف شده است. من احساس می کنم موضوع ارتباطی وجود دارد: قدرت داستان داستان و ادبیات. داستان برای نجات زندگی در رادیکال های آزاد، برای نجات و آرامش در Wenlock Edge، برای تطبیق، حوادث در ابعاد را درک می کند و گناه را در Childs Play گسترش می دهد. Munro گاهی اوقات با چخوف، تا تورگنف مقایسه می شود، اما شگفت آور نیست. با تشکر مجددا

مشاهده لینک اصلی
Î £ من \"من · βιβÎ\" ιοθήκΠ· من \"Î¿Ï ... ÏƒÏ € ιÏ\" Î¹Î¿Ï Ï من ... من ‡ € Î¬Ï Î¿Ï ... ν όΠ\"من ± من\" من ± βιβΠ\"دوم ± من\" من · من، مونرو (من \"من ‰ όγÏ\" من · من، من ± Î³ÎºÎ ÏƒÏ ... \"Î¿Î¯ÎºÎ¿Ï ... من € Î¿Ï ... من\" من · ν ï »Î ± من\" من ÎμÏ Îμι)، Î ± Î »من» ï¬ ÎμÏ ÎμιÎ'ή ÎμίμΠ€ Î ± ι \"ίγο -i ± ± Î'ικΠιοÎ\" όγΠ· من \"من ± - I'i σÏ\" من € Î¿Ï Î¿Ï، μÎμ من \"ιÏ، ÏƒÏ ... من» من »Î¿Î³ÎÏ، Î'ιΠ· · γΠμάÏ\" من ‰ ν، Î'Îμν ÎμÎ¯Ï ‡ Î ± Ï Î'ιΠ± βάσÎμι Î¿Ï \"Îμ μισή ισÏ\" Î¿Ï دوم ±. Î • ν οΠ\"Î¯Î³Î¿Î¹Ï ،،، ÏŒÎ\" ο ÎºÎ¬Ï \"ι من\" دوم \"οιÎμÏ، βÎ\" Î ± κÎμίÎμÏ، ÎºÎ¬Î½Ï ‰، γιΠ± من \"من این است که من € Î ± Î ± γμΠ\"ικά ÎμÎ½Î¸Î¿Ï ... σιάσÏ\" من · κΠμÎμ όσΠ± ± ± Î'ιάβΠσΠÎμÎ'ÏŽ ±، Î ± Ï Î ± Ï † Î¿Ï € من \"من 9 ± Î'ιήγΠ· μΠ± من\" من ± (ÏƒÏ Î½ ... من \"من · ν Î¿Î¼ÏŽÎ½Ï ... μΠ· Î½Î¿Ï ... βÎÎ\" Î ±) μόνο γιΠ± 3 دوم ± € Î¼Ï Î¿Ï Î¿Ï ÏƒÎ Î½Î ± ± Ï Ï ‰ € ÏŒÏ \"ι Î ± Ï † Î'ιΠ± Î · ÏŒÏ ÏƒÎ ± ± κΠι Î'Îμν Î¼Ï € ήκΠκΠ± ± ν σÏ\" ον ÎºÏŒÏ € ο νΠ± من \"ιÏ، κΠ± من\" من ± Î »Î¬Î²Ï € ‰ .Î'Ï IOE κÎμι κΠι ± Ï € Î ± دوم ÏŒÎ¼Ï ‰ Ï ،،، Î²Ï Î®ÎºÎ ± ÎνΠσκΠ± Ï € Î ± σμό ± ‡ من ... من Î½Î¯ÏƒÏ ÎμÏ، ισ \"Î¿Ï Î¯ÎμÏ، μÎμ من\" ÎμÎ \"ÎμÎ¯Ï ‰ من، من † ± Î'Î¹Î Î¿Ï ÎμÏ\" ικών ÎμιÎ'ών Î®Ï Ï ‰ ÎμÏ، κΠ± Î · من من ι Î ‰ ¯Î'ÎμÏ ،،، Î¹ÏƒÏ \"Î¿Ï Î¯ÎμÏ، من € Î Î¿Ï ...\" ÎμÎ¹Ï \"Î¿Ï ... من Î³Î¿Ï ÏƒÎ ± Î ± Ï € ν من\" من · من € Ï Î½ ها Izi \" ‡ Î · ÏƒÏ ÎμÎ'όν ÏƒÏ \"ιγμή، من ‰ Ï € ÏŒÏ، οι Î ± Ï € ± νÎμÏ III، من\" Î¹Î ÏƒÏ ± \"άσÎμÎ¹Ï ،، من\" ο ÏƒÏ ... γκινΠ· من \"من ικό Îμζό Iº من\" من ÎμÎ'όν ο ÏƒÏ ‡ ÏƒÏ ± \"ÎμίΠ± ± Î'ιΠσÏ\" من † Î¿Ï Î¹ÎºÏŒ من \"Î¿Ï ... ÎνÎ\" οκ Î • من \"ζ. ΤÎÎ \"οÏ، κι Î¯ÏƒÏ ‰ من، من € Î ± Ï ‰ Î¬Î½Ï ÏŒÎ €\" Î ±، من \"من Î ± Ï ‰ Ï € ÏŒÏƒÏ Î¿ Iº ÎšÎ¬Ï € οιÎμÏ ، من \"من ... νΠ± ίκÎμÏ، ÎμίνΠι ± من\" من ± Î ± I'i ο Î'ÎμίγμΠ\"من ± Ï Ï € † Î¸Î¬Î½Î¿Ï Î¿Ï ... ... ν γιΠνΠ± ± Ï € ÎμÎ¹ÏƒÏ \"Îμί ÏŒÏ € Î¿Î¹Î¿Ï ،،، من\" من »Î¿Ï، من € άνÏ\" من ‰ ν، Î ± Î¼Ï † ιβάΠ»من» Îμι γιΠ± من \"من ο\" Î ± Î »ÎνÏ\" ο من \"من · من، ISI νΠ± ± Î'Î®Ï ،، من\" ο Î¿Ï € Ï ‡ Ποίο ± است که من ± ÎºÏ \"من · من ίζÎμÏ\" Î ± Î ± Ï € ι من \"من · Î ± ν μÎμσόÏ\" من · من \"من ± من\" من · من، من ± Ï † Î³Ï من ® من، من \"من · من، من κΠ± ι\" من · من € کنم من ν γμΠ± ± من \"ικά ÎμνÏ\" من ... من € Ï ‰ σιΠ± ± κή κΠι Î'ιÎμισÎ'Ï ... من \" ική Î¼Î Ï ± ιά Ï € Î¿Ï ... ÎμÏ € ιÎ'ÎμÎ¹ÎºÎ½Ï Îμι σÎμ ÎμÎ \"Î¬Ï ‡ ισÏ\" ÎμÏ، σÎμÎ \"ίÎ'ÎμÏ، .من ~ Î ± Î ± νÎÎ ÎμÏ €\" دوم ÏƒÏ ‰ \" ιÏ، Î¹ÏƒÏ \"Î¿Ï Î¯ÎμÏ، من\" من · من، (ÏŒÏ \"Î ± Î ± ν κι ν ÏƒÏ ... νÎÎ\" Î ± Ï ‰ دوم € من \"من\" Î ± ο ISI \"من ΜόνΠ¬ Ï ±، من \"من ÎÎ¿Ï Î¿Ï ... ... μΠν ± Ï € Î¿Ï ... Î'Î¹Î Î²Î¬Î¶Ï ± Ï ‰ γιΠ± Î'ÎμÏ\" من · من † ÎμÏ Î¿Ï ï¬ ÏƒÎμÏ من)

مشاهده لینک اصلی
انتظارات بزرگ ... اما افسوس. من باید با این بررسی موافق باشم: این آسان برای خواندن بود و داستان ها و شخصیت ها آسان شد. من فقط احساس کردم، چرا؟ چرا او این شرایط را به کاراکترهایش تحویل داد و چرا او زحمت کشیده بود تا درباره آنها حرف بزند؟ آن را مانند من خواستار بسیاری از اقدام، من فقط انتخاب او را نداشتم. فقط به این دلیل که می توانید زیبایی را بنویسید، به این معنی نیست که شما باید زیبایی در مورد چنین چیزهایی بنویسید. موقعیت ها و شخصیت ها برای من به نظر نمی آید. بدیهی است، من یک نویسنده بزرگ فانتزی مانند آلیس مونرو نیستم، اما چرا داستانهای عجیب و غریبی که در یک روش غریزی غیرمنتظره ای هستند، عجیب هستند، مثل شما خوشحال هستید که این کتاب را از کتابخانه قرض گرفته اید، نه اینکه آن را در قفسه کتاب خود ببینید شما آنرا به پایان رسانده اید این داستان ها: آنها خنده دار نیستند، سرگرم کننده نیستند، هیچ آموزشی نیستند، و آنها ناقص نیستند. @ راز داستان های کوتاه اغلب در زیر پا گذاشتن آنها قرار می گیرد؛ برای جلب احساسات بزرگ در زندگی روزمره. مونرو فقط به نظر نمی رسد. سبک همه چیز بود (هر چند نه عالی)، محتوای بی فایده بود.

مشاهده لینک اصلی
طعم خوب، قیمت خوب، قیمت خوب، قیمت خوب، ایده خوبی است که یک خواب خوب بخوابید. من نمی دانم چگونه از آن در هنگام کار با کامپیوتر استفاده کنم شما می توانید به عنوان یک مهمان در رستوران دوستانه در منطقه خود ثبت نام کنید. مهم است که به خاطر داشته باشید که نمی توانید بیشتر از پول خود استفاده کنید. Æ Æ

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب خوشبختی در راه است


 کتاب تروترو ریزه میزه یه بچه ی تمیزه
 کتاب برنامه نویسی سوکت های TCP/IP در C
 کتاب شهدای کربلا
 کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
 کتاب درآمدی بر چین مدرن
 کتاب هالیوود چگونه کار می کند