کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش

اثر پرویز درگی از انتشارات بازاریابی-دهه 2000

یکی از تفاوت های اساسی انسان ها و سازمان های موفق نسبت به سایرین، توان آن ها در یافتن و به فعلیت رساندن فرصت هاست. چون محیط دائم در حال تغییر و تحول است، پس به صورت پیوسته فرصت ها نیز به وجود می آیند. در این کتاب ضمن تشریح خصوصیات انسان ها و سازمان های فرصت یاب، به تعامل استراتژی، بازاریابی و فرصت یابی پرداخته می شود.


خرید کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش
جستجوی کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش در گودریدز

معرفی کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش


 کتاب برنامه نویسی با Python 3 (پایتون 3)
 کتاب LabVIEW برای همه
 کتاب زندگانی حضرت فاطمه (س) و دختران آن حضرت
 کتاب جاسوس خوب
 کتاب خدای مرده زاد
 کتاب درآمدی بر هرمنوتیک بایبلی معاصر