کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن

اثر سید محمد دادگران از انتشارات مروارید-دهه 2000

هدف اصلی این کتاب آشنا کردن هرچه بیشتر پژوهشگران دانشجویان کارگزاران روابط عمومی و تبلیغات با افکار عمومی به عنوان پدیده ای بغرنج و اثرگذار در تحولات اجتماعی امروز و معیارهای سنجش آن است. تأکید اساسی در اینجا بر شناخت ماهیت و فرایند شکل گیری متقاعدسازی و شیوه های تأثیرگذاری بر افکار عمومی نقش ارتباطات رسانه ای و میان فردی در افکار عمومی به عنوان یک تولید اجتماعی و همچنین نقش و جایگاه ابزارهای سنجش در افکار عمومی در جهان امروز است.


خرید کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن
جستجوی کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن در گودریدز

معرفی کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن


 کتاب برنامه نویسی با Python 3 (پایتون 3)
 کتاب LabVIEW برای همه
 کتاب زندگانی حضرت فاطمه (س) و دختران آن حضرت
 کتاب جاسوس خوب
 کتاب خدای مرده زاد
 کتاب درآمدی بر هرمنوتیک بایبلی معاصر