هدف اصلی این کتاب آشنا کردن هرچه بیشتر پژوهشگران دانشجویان کارگزاران روابط عمومی و تبلیغات با افکار عمومی به عنوان پدیده ای بغرنج و اثرگذار در تحولات اجتماعی امروز و معیارهای سنجش آن است. تأکید اساسی در اینجا بر شناخت ماهیت و فرایند شکل گیری متقاعدسازی و شیوه های تأثیرگذاری بر افکار عمومی نقش ارتباطات رسانه ای و میان فردی در افکار عمومی به عنوان یک تولید اجتماعی و همچنین نقش و جایگاه ابزارهای سنجش در افکار عمومی در جهان امروز است.
خرید کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن
جستجوی کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن در گودریدز
معرفی کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن
خرید کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن
جستجوی کتاب افکار عمومی و معیارهای سنجش آن در گودریدز