کتاب کتاب دزد

اثر مارکوس زوساک از انتشارات نگاه - مترجم: مرضیه خسروی-دهه 2000

این فقط یک داستان شگفت انگیز است که واقعا در میان چیزهای دیگر است: یک دختر، بعضی از کلمات، یک ساز اکونومیست، بعضی از آلمانی های متعصب، یک مشت جنگنده یهودی، و خیلی خائنانه. در دوران جنگ جهانی دوم در آلمان، رمان جدید مارکوس زاوساک داستان داستان لیزل ماینینگن، یک دختر جوان است که در خارج از مونیخ زندگی می کند. وقتی که او چیزی را پیدا می کند که نمی تواند از کتاب مقاومت کند، ليزر خسته کننده ای را برای خودش می کشد. با کمک پدربزرگ بازیگر آکوردئون او یاد می گیرد کتاب های سرقت شده خود را با همسایگانش در طی حملات بمبگذاری و همچنین با مرد یهودی که در زیرزمینش پنهان شده است قبل از اینکه به دوشاو برسد، به اشتراک می گذارد. این یک داستان فراموش نشدنی در مورد توانایی کتاب برای تغذیه روح است.


خرید کتاب کتاب دزد
جستجوی کتاب کتاب دزد در گودریدز

معرفی کتاب کتاب دزد از نگاه کاربران
The Book Thief, Markus Zusak
عنوانها: کتاب دزد؛ دزد کتاب؛
عنوان: دزد کتاب؛ نویسنده: مارکوس زوساک؛ مترجم: عباس احمدی؛ تهران، گستر، 1389؛ در 458 ص؛ شابک: 9789645544926؛ موضوع: داستانهای نویسندگان استرالیایی قرن 21 م
عنوان: کتاب دزد؛ نویسنده: مارکوس زوساک؛ مترجم: آمنه نوبخت فر؛ تهران، شور، 1389؛ در 512 ص؛ شابک: 9786009067459؛
عنوان: کتاب دزد؛ نویسنده: مارکوس زوساک؛ مترجم: مرضیه خسروی؛ تهران، نگاه، 1393؛ در 575 ص؛ شابک: 9786003760066؛
داستان در آلمان نازی پیش از جنگ جهانی جهانی دوم و در زمان جنگ روایت میشود، در دوره ی کتابسوزان و دوره ی پرآشوب، لیزل دختر نه ساله ای ست با دزدیدن و خواندن کتاب خود را سرگرم میکند. نقل از متن کتاب: آن ماه‌های اول، مسلما سخت‌ترین ایام بودند. لیزل هر شب، کابوس می‌دید. چهره برادرش را. خیره‌ شده به کف اتاق. جیغ‌ زنان، غوطه‌ ور در تختش، در حالی که در سیلابی از ملافه غرق می‌شد، از خواب می‌پرید. در طرف دیگر اتاق، تختی که قرار بود مال برادرش باشد، همچون قایقی در تاریکی شناور بود. با بازگشت هشیاری، تخت هم به آرامی در کف اتاق غرق می‌شد. این تصویر خیالی کمکی به قضایا نمی‌کرد و معمولا کمی طول می‌کشید تا جیغ کشیدن به پایان برسد. شاید تنها چیز خوبی که از این کابوس‌ها عاید می‌شد این بود که پدر جدیدش، هانس هابرمان، را به اتاقش می‌آورد تا آرامش کند، که دوستش داشته باشد. او هر شب می‌آمد و کنارش می‌نشست. یکی دو دفعه اول فقط همان جا نشست. غریبه‌ ای بود تا تنهایی را نابود کند. پایان نقل

مشاهده لینک اصلی
او خداحافظی کرد و حتی نمی دانست. این کتاب اکنون من را تحقیر می کند. (مشاهده اسپویلر) [روودی و بوسه اش ... خب، چرا باید اینطور باشد؟ (مخفی کردن اسپویلر)] من نیاز به یک کتاب با رنگین کمان و bunnies و تعداد زیادی و بسیاری از بوسه های رایگان در حال حاضر برای مهر و موم کردن زخم این یکی پشت سر گذاشت. چگونه می تواند چیزی بسیار ویران کننده نیز بسیار زیبا باشد؟ همه چیزهایی که می دانم این است که این یک داستان است که سالها با من درمی آید. برای من، زیباترین مردم کسانی هستند که از جهنم بوده اند، اما همچنان به مانند آسمان خوشبخت هستند. لیزیل یکی از آنها بود. به طرز قشنگی، دختر یک چراغ امید در میان تاریکی بود. مادر فاطمه خانم، رزا هوبرمان، در این زمینه شبیه لیزل بود. شما ممکن است بگوئید که او به صورت شفاهی لیزل را مورد آزار و اذیت قرار داده و او را با یک قاشق چوبی هر زمان که احساسش را می خواهد، ضرب و شتم می دهد، اما تنها کسی که به اشتباه درک شده است، شبیه است. راهش برای نشان دادن عواطف عجیبی است، اما فقط در طبیعت خود، بقای آن را بالاتر از همه چیز قرار می دهد. او می داند که چگونه یک بحران را به چالش بکشد و با موقعیتی که او دارد، مقابله کند. دهان کثیفش فقط یک جایزه اضافه شده است. یک دزد کتاب بود. دیگر اوضاع را به سرقت برده است. روابط او با مکس، مشت جنگجوی یهودی، و روودی، همسر لیمو موش در جنایت، بهترین بخش داستان است. من دوست داشتم که ساده ترین لذت ها مانند خشونت و کتاب ها ارتباطات آنها را تقویت کند. این نشان می دهد که چگونه همه ی شما در زندگی نیاز به احاطه توسط افراد مناسب به نظر می آید که شما در بالای جهان هستید. در جایی که درون او بود، روح کلمات بود. او با تمایل خود برای کلمات حرف می زد، او یک کلمه را در یک زمان جهان ساخت. از اولین کتابی که او به سرقت برده بود که به عنوان یک کتابچه راهنمای قبر شناخته شده بود، به کسی که خودش نوشت، لیزل به صورت کلمات نشان داد. کلمات نجات دهنده او بود، کلمات بدبختی او بود. من معتقدم که قدرت کلمه ها چیزی است که هر خواننده با آن آشنا است. چیزی که ما تجربه می کنیم دست اول است، بنابراین ما دقیقا می دانیم که چه قدر اثر آن بر ما اثر می گذارد. دزد کتاب واقعا باعث می شود که شما در مورد همه چیز فکر کنید. بعضی از چیزهایی که همه چیز را می دانید، اما شما آنها را تحقق نمی یابید تا آنها در واژه های منطقی قرار گیرند. چرا آنها باید وجود داشته باشند؟ بدون این، هیچ کدام از اینها وجود نخواهد داشت. بدون حرف، فورر چیزی نبود. هیچ مشکلی برای زندانیان وجود نخواهد داشت، نیازی به تسلیت و تسلیم نیست تا ما را بهتر بشناسیم. ایده مرگ راوی را شگفت انگیز بود. یک تلنگر سنگین با قلب ضرب و شتم چیزی است که شما اغلب با آن روبرو می شوید. چیزهای شنیدن از جایی که او ایستاده ساخته شده برای نقطه نظر قاتل ساخته شده است. من حداقل یک بار در بیشتر مکان ها و در سال 1943، تقریبا در همه جا بودم. این کتاب به طرزی غریب و پیچیده ساخته شده است، یک اثر هنری به یاد ماندنی است که همه باید بخوانند. @ در مورد یک بوسه، Saumensch؟ @

مشاهده لینک اصلی
به همه دوستانم: من الان تمام نامه های شما را به ترتیب حروف الفبا آغاز خواهم کرد تا مرا قبول نکنند که این را بخوانند. به جز کسانی که هنوز این را خوانده اند: مجازات شما بسیار شدید خواهد بود. من احساس می کنم فقط به خاطر این کتاب به تبلیغات و بازاریابی فکر می کنم. بدون شک تمام شرکت های تبلیغاتی در صورت استفاده از این روش، قطعا از کسب و کار خود خواهند بود. اما به هر حال ... â-¶ STORYLINE من آن را به شما در کلمات راوی دوست داشتنی آن را: این فقط یک داستان کوچک واقعا در مورد، در میان موارد دیگر: * یک دختر * برخی از کلمات * آسیایی ساز * برخی از آلمانی های متعصب * یهودی مشت جنگنده * و بسیار ترسناک من دزد کتاب را سه بار دیدم. این یک داستان در مورد کلمات است که موضوعات را شکل می دهند، که بسیاری از آنها را با هم زندگی می کنند و آنها را به هم متصل می کند و آنها را محکم می بندد، آنها را از طریق جهنم در آلمان نازی تحویل می دهند. \"مفهوم من از طریق داستان مستحکم شده است. فقط زمانی فکر می کنید که نمی توانید از یک کتاب شگفت زده شوید. شما فکر می کنید این همه قبل از آن انجام شده است. من آن را دیده ام همه عبارت است. سپس یک کتاب مانند این می آید و کتاب تمام مهارت های حرکتی شما را از دست می دهد. این احتمالا منحصر به فرد ترین و منحصر به فرد است. Ive خوانده شده از ... خوب، زمانی که من می توانم به یاد داشته باشید. سال گذشته حدس زدم. و من در سال گذشته بسیاری از کتاب های شگفت انگیز را خواندم. زن و شوهر چنین پروسس فوق العاده با روایت را بعید تر و مقیاس قابل توجهی در راه است که من هرگز فکر نمی کنم ممکن است تقویت شده است. من فکر نمی کنم باور کنم که وقتی اولین بار متوجه شدم مرگ مرگ روایت داستان بود، فکر نمی کردم. برای اولین بار به نظر من پوچ بود. من دروغ نمیگم باید متوقف شد اندیشیدن. تصور کنید که چگونه داستان در حال پخش است. دقیقا چطور؟ من فقط یک لحظه از خودم پرسیدم، واقعا از این احتمال عجیب و غریب پرسیدم. من فقط خواندن برای پیدا کردن بود. و من فراتر از شک و تردید می دانم که این درست است. این یک پازل بسیار سخت برای قطعه کردن با هم نیست. یک داستان + یک زمان و تنظیم وحشیانه، خون و خون + یک جمع کننده رسمی از روح / داستان راوی غیر رسمی = مخاطبان مشکوک برای جمع آوری رانندگی به عنوان گردآورنده ساخته شدند. بنابراین باید بگویم که در طول این کتاب، من با احساس خجالت زده و فریبنده از پیشگویی پر شده بود؟ چه کسی خواهد بود بعدی؟ با مرگ، ادعای جسور، صریح و مستحکم از موقعیت او به عنوان روایت شناخته شده، همه چیز من بودم که بتوانم هشدار داده و از پایان دادن به این داستان مراقبت کنم. برای هر صفحه ای که هجوم می آورم، مشکوک و هشدار می دهم. همیشه تنها یک سوال بود که بعدا چه خواهد بود. Death Unidentified یکی از بهترین متهمان برای ارتباط با یک داستان است. مرگ یک اسپویلر اسپویلر با صدای زیبا، دلپذیر، فلسفی و دلسوز است (شاید در برخورد، من به خواننده بسیار دلسوز تبدیل شد). او کاملا در اوایل داستان را رد می کند که نه به محروم کردن اطلاعات، ایجاد تعلیق و ایجاد یک هوا مرموز برای رفع نیازهای ما است. او ویژگی های متضاد بشریت را در نظر می گیرد. او آنقدر روشن، بی وقفه و پایدار است که او است، او نمیتواند ادعا کامل از نژاد بشر داشته باشد. هس این همه را دیده است و هنوز هم با تناقضات انسانی و هماهنگی به طور مداوم شگفت زده شده است. با توانایی ما برای کشتن و پرورش، تخریب و ساختن، به همین ترتیب، و نفرت و عشق با شور و شوق برابر است. من، خودم، از این همه گذشته مجذوب خودم. مطمئنا، اطلاعات جدیدی برای من به دست نیامد، اما مرگ و میر آن را ارائه داد، تقریبا هیپنوتیزم بود. مانند یک آهنگ عاشقانه دیگر: همان ایده، همان موضوع، اشعار مختلف، ملودی های مختلف و یک اثر مطمئن و پایدار. بر من این است. فقط این یک آهنگ عشق بود که او آواز خواند، این آهنگ جنگ زشت بود. اشعار در مورد خستگی و خستگی کسب و کار، جنبه های خشن و مزاحم طبیعت انسانی که ما را متوقف می کند مبارزه می کند تا زمانی که چیزی برای مبارزه با آن وجود نداشته باشد و هیچ کس برای مبارزه باقی نگذاشت (همانطور که مرگ به ما می گوید که دوره نه تنها نشان داده شده توسط جنگ جهانی دوم خونین، بلکه با جنگ های کوچک در اینجا و آنجا که عرضه بی پایان از روح را برای جمع آوری قرار داده است. حتی با مرگ بسیاری از دست خود ما، ما برای بیشتر تلاش کردیم. اثبات عزت و استبداد مردم در خوشبخت ترین حالت ها) و به هر حال، من شاهد موارد بسیاری بودم که در آن به مرگ اشاره شد، او بعضی ها احتمالا او را نیز می بینند. اکنون هم همینطور است. مثل من آن را بسیار آسان برای انطباق اشاره اشاره شده است. او - چگونه می دانید مرگ زن نبود؟ قطعا انسانی و شخصیسازی شده بود، اما نه جنسیتی. زنان نیز می توانند لباس های سیاه را پوشانند. آآآند من شوخی میکنم فقط خفیف من به یاد داشته باشید زمانی که ما در مورد جنگ جهانی 2، بی رحمانه هیتلر، استالینگراد و غیره در کلاس درس مطالعه کردیم. من بی سر و صدا ایستادم و خودم را از درس خوندم و بقیه دوره را در توالت سپری کردم. چنین ظلمی من به هیچ وجه برای آن اهمیتی ندارم. من نمی خواهم درباره آن حرف بزنم و من فکر نمی کنم که واقعا واقعا می خواهم در مورد گرانش جنایات هیتلر بدرفتاری بشنوم، افراد دیوانه به اندازه کافی برای مقابله با این زمان در حال حاضر وجود دارد و من نیاز به بازدید از دهه 1940 برای تجربه مخلوط سادیست از بی رحمانه و دیوانه. من این را دوست داشتم اما جالب است ...

مشاهده لینک اصلی
Markus Zusakâ € ™ ثانیه دزد کتاب یکی از اصلی ترین و قابل توجه راوی از زمانی که جولیان بارنز ما را به چشم انداز کوره از woodlice در تاریخ جهان در 10 ½ فصل معرفی کرد. در اینجا هیچ انسانی وجود ندارد. اولین کلمه از عنوان فصل اول، روشن می سازد که راوی شخصیت مرگ است: نه چندان تیزهوش. داشتن مرگ به عنوان راوی برای کتابی که در آلمان در آغاز جنگ جهانی دوم قرار دارد، این کتاب را دقیقا از لحن سیاه و سفید طنزآمیز شروع میکند که در سراسر آن ادامه دارد. این نوع طنز بسیار یهودی است. فکر می کنم کمدین های کمربند کلاسیک بورچ مانند Sholem Aleichem، میلتون Berle و شاید حتی کمدی هایی چون Billy Crystal یا Woody Allen باشد. همانطور که پروفسور هاروارد Ruth Wisse در قطعه ملی رادیو ملی خود در مورد یهودیان نقل قول نقل کرده است، Saul Bellow از \"یهودیان شگفت انگیز\" می گوید: داستان که در آن خنده و لرزش به طرز شگفت انگیزی مخلوط شده اند، مشخص نیست که روابط بین این دو یا به عنوان مرگ قرار می دهد: â € œThe شوخی نهایی کثیف. یکی دیگر از انفجارهای انسانی. (12) این بخشی از قدرت آنچه که زوزاک در دزد کتاب می کند. با وجود اینکه دزد کتاب در سطوح پس از مدرن موفق می شود، تأثیر آن بر خواننده نیز همین طور است. طرح و شکل گیری مدرن به عنوان هر چیز دیگری. پس از آن، به سادگی یک داستان زیبا و دردناک از یک دختر جوان به عنوان یک موضوع مهم و غم انگیز در تاریخ است. لیزل نه و برادر کوچکترش شش ساله است، زمانی که مادرش او و برادرش را به مونیخ می فرستد تا به والدین خود کمک کند. در مسیر برادرش میمیرد: \"زمانی که سرفه متوقف شد، چیزی جز انحراف زندگی در حال حرکت با زدن یا تقریبا خاموش بودن وجود نداشت. یک ناگهانی پس از آن که به رنگ قهوه ای فرو می ریزد، و لایه برداری مانند رنگ های قدیمی، راه خود را بر روی لب ها گذاشت. \"(20) لیزل سپس به یک کابوس / رویایی رسیده است که شامل تهی کردن یک کتاب، رابطه با پدر و مادر خود را، پدر و مادر، رزا و هانس Huberman، و احساس رشد خود را در او در طول این دوره. Lieselâ € ™ ثانیه سقوط بخش مهمی از طرح، و این امکان وجود دارد که کتاب را به عنوان به سادگی داستان Liesel را بخوانید. مطمئنا توصیف Lieselâ € ™ ثانیه به اندازه کافی برای حمل داستان است. هنگامی که لیزل وارد هوبرمن می شود، او ترس می کند، تقریبا بی صدا و از ماشین خارج می شود یا به حمام نمی رود، اما ما قبلا هم از طریق لنز همدردی مرگ، مرگ خود را به عنوان یک شخصیت یک شخص قوی است، و او در یک زندگی درونی متضاد اشاره می کند. در بعضی موارد، او خود را به عنوان برده ای از انسان ها می پردازد - با در نظر گرفتن تاثیر جنگ ها و جنایاتش: «رئیس، از شما متشکرم. او برای بیشتر می خواهد. «زندگی پس از مرگ بسیار با ظرافت است، اما هرگز روشن نیست - بدن ها سرد و ذوب می شوند و گاهی اوقات دوباره گرم می شوند، زیرا روح آنها به آرامی برداشته می شود. این همه خواننده است. استراحت به تخیل باز می شود، همانطور که مسیر مرگ و میر به عنوان شخصیت ممکن است در حال حرکت باشد. در هر حال حس گرایی است اما در احساسات، میل و احساساتش واقعی است، که تصور نمی شود نوعی پیشرفت برای او. به عنوان شخصیت، او ممکن است خوب نیست، اما او فریبندگی خود را دارد، همانطور که در آخرین خط در کتاب نشان داده شده است. مرگ و میر قابل توجه ترین punchline در پایان پایان تحویل داده می شود. و مانند بهترین طنز یهودی، این کار با تبدیل هر دو ترس و کنوانسیون در سر خود، در این مورد، ساخت انسان \"نهفته است\". همچنین نقطه کانونی نهایی را به طور مستقیم بر روی زندگی قرار می دهد، و جشن و پیروزی آن، حتی در مواجهه با نفرت و وحشت انسان ساخته می شود. دزد کتاب یک کتاب فوق العاده پر از زیبایی، درد، اشتیاق، شادی و حساسیت است. این هرگز ترسناکی از جنگ، مرگ یا درد را نمیدهد و در فاجعه واقعی واقع نمیشود که خود را جذب میکند، گاهی اوقات به صورت گرافیکی، اما حتی در زشتترین آن، این داستان زیبایی و جشن است، هرچند ناگهان، از زندگی انسانی

مشاهده لینک اصلی
حتی می توانم بگویم. این کتاب. من چندین بار در جریان و در خارج از طرح قرار گرفتم و در این میان، داستانهای کوتاهی را تجربه کردم، اما در نهایت 30٪ از کتابها، زندگی من به پایان رسیده است. من از نظر احساسی نابود می شوم 4.75 ستاره

مشاهده لینک اصلی
â € 5 از 5 starsthree چیزهایی که من می توانم در مورد این کمال خالص می گویند: â € ¢ من آرزو به خرید بیشتر tissueâ € ¢ من پشیمانی نیست که خواندن این زودتر â € ¢ من می دانم که من این کتاب را برای همیشه لطفا برای یکی از خواندن مورد علاقه من را دوست دارم .

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب کتاب دزد


 کتاب منگی
 کتاب باغ فراموش شده
 کتاب هتلی در کنج تلخ و شیرین
 کتاب پیش روی
 کتاب توفان شن
 کتاب جان عزیزم