کتاب قواعد خوردن (راهنمای تغذیه سالم)

اثر مایکل پولان از انتشارات مثلث - مترجم: آرش حسینیان-دهه 2000

غذا خوردن نباید بسیار پیچیده باشد. در این عصر رژیم های سخت گیرانه تر و توصیه های بهداشتی متناقض، قوانین غذا یک سادگی خوشایند به تصمیمات روزانه ما در مورد غذا می دهد. نوشته شده با وضوح، نکته و عقل که علامت تجاری مایکل فلسن نویسنده پرفروشتر شده است، این کتاب راهنمای ضروری مجموعه ای از قوانین ساده و قابل توجه را برای غذا عاقلانه، یک در هر صفحه همراه با توضیح مختصر ارائه می دهد. راهنمای آسان برای استفاده از سنت های مختلف، نشان می دهد که چگونه فرهنگ های مختلف از طریق سنین به همان خرد پایدار در مورد غذا وارد شده است. این که آیا در سوپرمارکت یا بوفه ای که همه می توانید بخورید، این راهنمای کامل برای هر کسی که تا به حال تعجب، چه باید بخورم؟


خرید کتاب قواعد خوردن (راهنمای تغذیه سالم)
جستجوی کتاب قواعد خوردن (راهنمای تغذیه سالم) در گودریدز

معرفی کتاب قواعد خوردن (راهنمای تغذیه سالم) از نگاه کاربران
اگر ستون های کتاب فروشی خود را اسکن کنید، صدها رژیم و \u0026 amp؛ کتابهای تغذیه، هر یک توسط @ @ متخصص نوشته شده است که تحقیق علمی را انجام می دهد تا به شما اطمینان دهد که کتاب او حاوی محرمانه برای تغذیه خوب است. اگرچه مواد خوب زیادی وجود دارد، همه آنها از دو نواقص رنج می برند: 1) بینایی تونل - جایی که نویسنده نمی تواند بر روی تحقیق یا دیدگاه های دیگر نگاه کند و یا بر خلاف سایر تحقیقات و یا دیدگاه ها و 2) عدم تساهل - واقعا در مورد بدن انسان درک می کنید. مایکل پولان، روزنامه نگار را وارد کنید نه رژیم غذایی رژیم، نه دانشمند، نه هتتر مکمل، فقط یک روزنامه نگار. پس از تحقیقات گسترده (به سایر کتاب های خود مراجعه کنید)، او به درستی نتیجه می گیرد که علم تغذیه IS در دوران کودکی و \u0026 amp؛ که ما به تمام پاسخ ها نداریم. اما ما می دانیم یک چیز: رژیم مدرن آمریکایی مردم را می کشد. این واقعیت همه را در بر دارد و به همین ترتیب او پیشنهاد منحصر به فرد می دهد: خوردن غذا. بیشتر گیاهان نه خیلی زیاد. قوانین غذا ساده و آمپر؛ گسترش ظاهری این سه اصل اساسی به 64 قانون، از قبیل: # 20 - غذا خوردن آن نیست که از طریق پنجره ماشین شما وارد شود. # 36-- نان خوردن صبحانه غلات که تغییر رنگ شیر است. # 57 - سوخت خود را از همان محل ماشین خود دریافت نکنید. Pollan در واقع قوانین را به اندازه پارادایم ارائه نمی دهد، راهی برای نگاه کردن به غذا و تغذیه است که تلاش می کند ساده و در عین حال درست باشد. او از ما دعوت می کند که در مورد غذا به طور متفاوتی فکر کند، چه چیزی (و نه) و چه چیزی باید در زندگی ما داشته باشد. برای رسیدن به این کار نیازی به پروس بسیار نیست: کل کتاب دارای کمتر از صد پاراگراف است که واقعا باید به عنوان یک بروشور واجد شرایط باشد. با این حال، اقتصاد چاپ و نشر کتابچه ها را در لیست بهترین فروشنده قرار نمی دهد و بنابراین کتاب با فضای خالی و تصاویر برای تکمیل آن بیش از 100 صفحه پر شده است. تا زمانی که متوجه شوید قیمت کتاب کامل برای محتوای مینی کتاب را پرداخت می کنید، من فکر می کنم شما از عقلانیت قوانین مواد غذایی لذت خواهید برد.

مشاهده لینک اصلی
(بررسی در انگلیسی زیر) این کتاب شامل 64 قوانین ساده است که قرار است برای کمک به کسانی که به دنبال آنها برای خوردن در راه سالم هستند. اگرچه به طور واضح به مردم آمریكا اهتمام دارد، بسیاری از این شوراها برای اروپای غربی نیز قابل استفاده هستند، به شرطی كه میزان مصرف مواد غذایی فرآورده ای كه بیشتر مردم مصرف می كنند، ترسناک هستند. بسیاری از قوانین در اثبات های قدیمی، در آداب و رسوم پدربزرگ ها و در رژیم غذایی سنتی افراد مختلف، بوجود آمده است. بیشتر من آن را مفید، با توجه به اینکه معمولا خوردن مواد غذایی @ A @ SA © رودخانه، سبزیجات و میوه جات به تمام وعده های غذایی، که می گوید:Coma تلخه همه شما می خواهید، به شرطی که شما در cozinhá (ماده 39). این کاملا معنی می یابد، زیرا شیرین، سرخ شده و غیره به طور فزاینده ای در دسترس و ارزان هستند، بستنی، چیپس، بیسکویت و کراکر باشند؛ بنابراین ما تمایل به مصرف آنها بسیار بیشتر از آنچه که ما مجبور به آنها را. نیمی از دوجین قاعده ارزشمند تر خواهد بود، اما بیشتر آنها تبدیل به یک تکرار می شوند. این کتاب شامل 64 قانون ساده است که احتمالا به کسانی که به دنبال آنها می آید برای خوردن سالم کمک می کند. اگر چه به وضوح برای مردم آمریکا به معنای، بسیاری از این توصیه نیز به اروپا غربی اعمال می شود، با توجه به مقدار دلهره آور از مواد غذایی فرآوری شده ترین زیادی اروپایی eat.A از قوانین سرچشمه از گفته های قدیمی، مادربزرگ شیوه ها و رژیم های غذایی سنتی ملل مختلف. یکی از من مفید ترین، در نظر گرفتن که معمولا ما خوردن @ @ مواد غذایی واقعی، با سبزیجات و میوه جات در هر وعده غذا، این یکی بود:Eat تمام مواد غذایی آشغال که می خواهید آشپز زمانی که شما آن را به خودتان @ (قانون شماره 39). این را حس می کامل، به عنوان بستنی، سیب زمینی سرخ کرده، کوکی ها و چیزهای دیگر به طور فزاینده ای در دسترس و ارزان، بنابراین ما تمایل به خوردن بیشتر اوقات آنها را از ما که اگر ما تا به حال به آنها ourselves.Theres تعداد انگشت شماری از قوانین با ارزش تر از تکرار آنها در اشکال مختلف است.

مشاهده لینک اصلی
حس مشترک و غذا ... در نهایت با گسترش بیش از حد کتاب رژیم غذایی و @ wisdom @ @ خفه کردن فرهنگ ما کتاب مایکل Pollans یک نفس هوای تازه است. دستورالعمل غذایی: یک کتاب غذا خوردن مجموعه ای از دستورالعمل هایی است برای خوردن غذا برای افرادی که می خواهند خود را از زنجیره غذایی صنعتی حذف کنند و به سوی شیوه ای سنتی برای خوردن بروند غذای واقعی فلورن فلسفه خود را صرف غذا خوردن به هفت واژه ساده می کند: خوردن غذا، بیش از حد زیاد، بیشتر سبزیجات است. سه بخش این کتاب در اطراف این بیانیه شکل گرفته است و بیت های خواننده ای از توصیه ها و شیوه های ساده را برای کمک به آنها تغییر می دهد. راه آنها خوردن تمام 64 مروارید خردمندانه تنها پولانس نیستند. بسیاری از آنها از افرادی است که مصاحبه کرده اند یا از خوانندگان خود که از طریق وب سایت ایجاد شده توسط Pollan ارائه شده اند، می آیند. توصیه در این کتاب بسیار آسان است برای درک و اجرا در عمل. اگر بخواهید راه دیگری برای غذا خوردن و ارتباط با غذا داشته باشید، این کتاب خواندن ضروری است.

مشاهده لینک اصلی
غذا بخور. نه خیلی زیاد. اغلب گیاهان. بعضی از نقل قول های مورد علاقه: @ این به همین دلیل است که بسیاری از قوانین این کتاب برای کمک به شما در جلوگیری از مواد غذایی به شدت پردازش شده - که من ترجیح می دهم به نامedible foodlike subtancesاجتناب از مواد غذایی حاوی مواد تشکیل دهنده که هیچ انسان عادی در انبار نگهداری کنید.دیگلیسیرید های اکتوسیل شده؟ سلولز؟ آدامس کازانت؟ پروپینات کلسیم؟ سولفات آمونیوم؟ اگر شما نمی خواهید خودتان را با آنها بشوید، چرا دیگران از این مواد تشکیل دهنده برای آشپزی استفاده می کنند؟خوردن غذاهای ساخته شده از مواد تشکیل دهنده ای که می توانید در وضعیت خام خود عکس بگیرید یا در طبیعت رشد کنید.So: خودتان بپرسید، من پر است ؟ اما آیا گرسنگی من رفته است؟ این لحظه چندین بار زودتر وارد می شود.نوشیدن غذا، نوشیدن را جویدن کنید. به عبارت دیگر، به اندازه کافی به اندازه کافی غذا بخورید و به اندازه کافی شستشو کنید تا مواد غذایی خود را مرطوب کنید و نوشیدنی های خود را در دهان خود حرکت دهید تا قبل از بلعیدن کاملا طعم داشته باشید.هیچ اسنک، هیچ ثانیه ای، هیچ شیرینی - بجز روزهایی که با نامه ها.@

مشاهده لینک اصلی
آنچه او می گوید و آنچه که می نویسد برای من مهم است. من سعی می کنم از مشاوره اش پیروی کنم. در واقع، من مدتها قبل از این کتاب تلاش کرده بودم. حکومت مورد علاقه من هرگز چیزی را مصرف نمی کند که مادربزرگ آن را به عنوان غذا شناخت.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب قواعد خوردن (راهنمای تغذیه سالم)


 کتاب اصول تربیت فرزند
 کتاب فرشتگان و شیاطین
 کتاب زندگی پی
 کتاب ظرافت جوجه تیغی
 کتاب طعمه
 کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید