کتاب بازاریابی دهان به دهان

اثر اندی سرنویتز از انتشارات آموخته - مترجم: مهرداد فروزنده-دهه 2000

With straightforward advice and humor, marketing expert Andy Sernovitz will show you how the worlds most respected and profitable companies get their best customers for free through the power of word of mouth. Learn the five essential steps that make word of mouth work and everything you need to get started using them. Understand the real purpose of blogs, communities, viral email, evangelists, and buzz--when to use them and how simple it is to make them work. Discover why some products become huge successes without a penny of promotion--and why some multi-million-dollar advertising campaigns fail to get noticed.


خرید کتاب بازاریابی دهان به دهان
جستجوی کتاب بازاریابی دهان به دهان در گودریدز

معرفی کتاب بازاریابی دهان به دهان از نگاه کاربران
سریع خواندن آسان آغازگر مقدماتی خوب در بازاریابی WOM. چند ایده جدید از آن به دست آمده است، اما اگر شما در حال انجام WOM هستید، احتمالا قبلا بسیاری از آنچه را در اینجا می دانید می دانید. توصیه می شود به عنوان خوانده شده برای مدیران که arent تا سرعت در WOM / بازاریابی اجتماعی و می خواهید به یک درک کار پایه کار از آنچه که واقعا است و به همین دلیل مهم است.

مشاهده لینک اصلی
جالب است، اما این مقدمه ای است برای کسانی که در اینترنت مشغول به کار نیستند، که اینترنت خسته کننده نیستند، غیر ژاک، یا حداقل، احتمالا کسی بالاتر از هر کسی که بیشتر به پولیپتینگ نسبت به انجام بازاریابی دست پیدا می کند. اما اگر شما می خواهید اصول اولیه در مورد نحوه بازاریاب دهان و دندان بازاریابی / تبلیغات بازپرداخت را بپذیرید، این برای شماست.

مشاهده لینک اصلی
2015: هر مفاهیم نوشته شده در این کتاب قبلا توسط اکثر افراد استفاده شده است. خوب، این کتاب در سال 2006 منتشر شد. تاریخ می گوید که این کتاب در طول این 8 سال تأثیر داشته است. چیز بدی: یکسال از این پس مردم این کتاب را تحت عنوانWorld History History منتشر خواهند کرد.

مشاهده لینک اصلی
به طور کلی بودجه 3.52 دلاری که در آن هزینه کردم، ارزش دارد. من فکر می کنم این کتاب یک چشم باز کننده بزرگ برای حرفه ای های تبلیغاتی است که سر خود را خیره کننده تعجب که چرا چندین میلیارد دلار آگهی های تبلیغاتی خود را متوجه نشدند.

مشاهده لینک اصلی
بزرگ برای هر کس که در نه، و یا کاملا نمی فهمید، کسب و کار بازاریابی. بسیاری از آنچه که اندی می گوید به نظر می رسد واضح است، اما کلید این است که به دنبال تمام مراحل هر زمان. اگر شما می دانید که همه مثل من، بسیاری از این چیزها احساس clichà ©، اما فقط به این دلیل است که clichà ©.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب بازاریابی دهان به دهان


 کتاب جنگ داخلی آمریکا
 کتاب 101 راه موفقیت در تجارت
 کتاب پنجره ای به شاخسار تاک
 کتاب گرداب جذب
 کتاب همه حقیقت
 کتاب زندگینامه فلسفی من