کتاب از خوب به عالی

اثر جیم کالینز از انتشارات آوین - مترجم: ناهید سپهرپور-دهه 2000

خوب به بزرگ یک کتاب توصیف ویژگی های شرکت های ساخته شده است که جهش از شرکت های خوب به شرکت های بزرگ (عنوان نقطه است). اگر چه کالینز ادعا می کند که اکثر شرکت ها موفق به انتقال از خوب به عالی نمی شوند. بنابراین، چگونه یک شرکت را تعیین می کنید، گذار از خوب به عالی انجام شده است؟ کالینز تیمی از 21 محقق را که تجزیه و تحلیل مالی شرکت ها را مورد مطالعه قرار داد، جمع آوری کرد. از آن شرکت ها، کسانی که در آن رشد و موفقیت به مراتب فراتر از بازار یا صنعت به شمار می رفت، به عنوان بزرگواری شرکت شناخته شد.


خرید کتاب از خوب به عالی
جستجوی کتاب از خوب به عالی در گودریدز

معرفی کتاب از خوب به عالی از نگاه کاربران
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Dont, James C. Collins
عنوانها: از خوب به عالی؛ از عرش به فرش؛ انتخاب برتری ؛ انتخاب عالی مترجم عهدیه عبادی؛ با انتخاب خود بزرگ شوید؛ با انتخاب خود مهم شوید مترجم: متین عربلو؛ بهتر از خوب مترجم فضل الله امینی؛ تعالی مبنی بر انتخاب صحیح مترجمین: حسن زارعی ثمین، بهزاد محمدیان، مهدی شعله؛ تاریخ نخستین خوانش: بیستم فوریه سال 2006 میلادی
عنوان: از خوب به عالی : چرا برخی از شرکتها جهش میکنند... و سایرین نمیکنند؛ نویسنده: جیم کالینز؛ مترجم: ناهید سپهرپور؛ تهران، پیک آوین، 1383؛ در 301 ص؛ جدول، عکس، نمودار، شابک: 9648148031؛ چاپ چهارم و پنجم 1384؛ چاپ هفتم و هشتم 1386؛ نهم و دهم 1387؛ یازدهم 1388؛ شابک: 9789648148039؛ چاپ دیگر: تهران، آوین، 1386؛ چاپ سیزدهم 1389؛ هیجدهم 1392؛ موضوع: راهبری، برنامه ریزی راهبردی، تحول در سازمان، مدیریت، نوآوری - قرن 21 م
عنوان: از خوب به عالی : چرا برخی شرکتها پیشرفت میکنند و برخی دیگر از پیشرفت باز میمانند؛ نویسنده: جیم کالینز؛ مترجم: لیلا رضیئی؛ تهران، آرایان، 1395؛ در 336 ص؛شابک: 9786007133750؛
عنوان: از خوب به عالی : چرا برخی شرکتها جهش میکنند و بعضیهای دیگر نه؛ نویسنده: جیم کالینز؛ مترجم: صدیقه اشتری؛ تهران، هورمزد، 1395؛ در 350 ص؛ شابک: 9786006959781؛
عنوان: از عرش به فرش : چگونه شرکت‌های قدرتمند سقوط می‌کنند؟ و چرا برخی از شرکت‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند؟؛ نویسنده: جیم کالینز؛ مترجم: لیلا سالاری؛ تهران، هورمزد، 1395؛ در 270 ص؛ شابک: 9786006958927؛
عنوان: انتخاب برتری مترجم عبدالرضا رضایی نژاد، تهران، فرا، 1394، در 202 ص؛
و
...
خوب دشمن عالی است. این مهم‌ترین مفهومی است که جیم کالینز نویسنده این کتاب سعی دارد خواننده را متوجه آن کند. آقای کالینز به همراه تیم تحقیقاتی خود حرکت مجموعه‌ ای از شرکت‌ها را در طول سی سال بررسی کرده‌اند و به نتایجی رسیده‌ اند که نشان می‌دهد: چرا تعدادی از شرکت‌ها از مرحله خوب رد می‌شوند و به سطح عالی می‌رسند. ما شرکت‌هایی رو می‌شناسیم که خوب هستند. شرکت‌هایی در دوره‌ ای رشد فزاینده‌ ای دارند و دوباره افول می‌کنند. اما شرکت‌های عالی که اتفاقا ممکن است نامشان به اندازه شرکت‌های خوب شناخته شده نباشد، هماره رشدی صعودی را تجربه می‌کنند و ارزش سهام آنها چندین برابر نرخ سهام بازار است. ... ا. شربیانی


مشاهده لینک اصلی
کتابی که نمی توان آن را به عنوان سرلوحه پیشرفت قرار داد اما می توان از نکات خوب و آموزنده آن به شرط بومی سازی بهره فراوان برد

مشاهده لینک اصلی
من این را در کلاس رهبری خواندم و بسیار مناسب بود. من هرگز مدیر اجرایی یک شرکت بزرگ نخواهم بود، اما من برای کمک به یک خانواده، مشارکت در یک خانواده کلیسا، کمک به رهبری یک تیم درمانی، و فرصت های بیشتری برای هدایت خواهم داشت. این کتاب بینش زیادی را درباره اینکه چرا شرکت ها می توانند در رشد و صنعت صعود کنند، اما این بینش را می توان در بسیاری از شرایط زندگی که در آن مردم با هم گروه بندی می شوند، به کار برد. من این کتاب را به چندین نفر که در شرکت های بزرگ مشغول به کار هستند، توصیه می کنم، اما من هم همینطور در حال حاضر. مرتبط با آن!

مشاهده لینک اصلی
D \"жÐμÐ¹Ð¼Ñ ÐšÐ¾Ð» D »Ñ нÑ-N- комРدرجه سانتی нÐ'Ð درجه D · Ñ € оР± DD» D Ð'ужÐμ Ñ † N-кРدرجه سانتی вÐμ Ð'Ð¾Ñ D »Ñ -Ð'жÐμÐ½Ð½Ñ (Ð¿Ð¸Ñ N- нРدرجه D ° D »D / оР· Ð²ÑƒÑ ‡ DD» D Ð'Ð¾Ñ N، упну книжку!) п Ñ ​​€ о Ñ € оР· виÑ، ок، ÑƒÑ Ð¿Ñ-N ...، D · D »ÐμÑ، D N- пРدرجه سانتی Ð'Ñ-Ð½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð درجه سانتی нÑ-й. Як N- Ñ D ° -нÑÑ- Ð'ÐμквР° N، нÑ- книжки Ð¿Ñ € о Ð¾Ñ € гРدرجه سانتی нÑ-D · D ° N † N N، D ° -N- мÐμнÐμÐ'жмÐμнÑ، (خروجی بالا مدیریت، مدیر یک دقیقه ای)، D \"жÐμÐ¹Ð¼Ñ Ð¿Ð¸ÑÐμ Ð¿Ñ € о Ð¾Ñ ‡ ÐμвиÐ'нÑ- Ñ € ÐμÑ ‡ N، D ° Ð »Ðμ Ñ € оР· кРدرجه D · уÑ\" Ð¿Ñ € о Ð¿Ñ € икР»D ° Ð'и N، ого، к N، нР° N Ð € ° Ð¿Ñ Ð²Ð'Ñ - N кР»D ° Ð'но Ð'оÑ، N € имувР° N، DN NOE N، D ° ÐºÐ¸Ñ ... D ± D ° D · Ð¾Ð²Ð¸Ñ ... D ° Ð¿Ñ € кÑ، ик.Ð¡Ð¿Ð¾Ñ ‡ D ° N ... N، ку оÑ، N-в Ð¿Ñ € Ð¾Ñ N، о нРدرجه D ° Ð¿Ð¸Ñ N، D кÑ-D »ÑŒÐºÐ ° N € ÐμÑ ‡ Ðμнь Ð¿Ñ € о книжку N- Ð²Ñ Ðμ، N، D ° поÐ'умРدرجه سانتی в، N ‰ Ð ± о уÐ'Ð μ € ÐºÑ D ° Ñ ‰ Ðμ нРدرجه D ° Ð¿Ð¸Ñ N، D гоР»Ð¾Ð²Ð½Ñ- N-Ð'ÐμÑ- N، D ° к، N к вони D · D ° пРدرجه سانتی Ð¼Ñ N، D ° D »DN NOE мÐμнÑ-. DSD »ÑŽÑ ‡ овÑ- Ð¿Ñ € Ð¸Ð½Ñ † ипи، Ð¿Ñ € о Ñ ÐºÑ- пиÑуÑ، نو в خوب به بزرگ: - سطح 5 رهبری: умÑ-D» ий мÐμнÐμÐ'жмÐμÐ½Ñ ،،، Ñ € Ð¿Ñ ÐºÐ¸Ð¹ иймР° N \"в пÐμÑ Ñу € Ñ ‡ ÐμÑ € гу، N N € -ÑÐμÐ½Ð½Ñ Ð² Ñ € ÐμÑ-нÑ، ÐμÑ D ° N ... компРدرجه سانتی нÑ-N-، B нÐμ в ° N N ... воÑ-Ð¾Ñ Ð¾Ð ± N، DN ... DN. ЧР° N N † N، о DN ... D »ÑŽÐ'Ðμй Ð¾Ð¿Ð¸Ñ ÑƒÐ²Ð ° л D N N к ÐºÑ € Ð¾Ð¼Ð½Ð¸Ñ ...، n را покÑ-Ð¹Ð½Ð¸Ñ ...، N، DN ... DN ...، N، D ° ÐºÐ¸Ñ ...، N ‰ о кÐμÑ ÑƒÑŽÑ، NOEN € N N \"D ° кÑ، د ми، Ð ° N † нÐμ ÐμмоÑ-N ми . - اولین کسی که، پس چه: مردم حق در اتوبوس، مردم اشتباه از اتوبوس پیاده و سپس تصمیم بگیرید که به کجا برود. Ð ¢ уÑ، N ‡ нÑ-ого Ð'оÐ'Ð ° N، D، Ð¾ÐºÑ Ñ € -м Ð¿Ð¾Ñ DD »D ° нРدرجه سانتی Ð½Ð½Ñ قوانین کار: آمار از Google در داخل است که آیا تبدیل چگونه شما زندگی می کنند و Lead.- حقایق وحشیانه اول: Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ DN، D € Ñ ‡ N N N، ко Ð¿Ñ € о гоР»Ð¾Ð²Ð½Ðμ، فقط حقایق از \u0026 amp؛ هیچ bshit، N- нÐμ вÑ، N € D ° Ñ ‡ D ° нР° N، D Ð'Ñ-NZ، N кими Ð ± N N † N \"D ° Ð ± кÑ، D нÐμ уР»د. - مفهوم جوجه تیغی: N \"Ð¾ÐºÑƒÑ ÑƒÐ²Ð ° N، DN NOE нР° N، ому (1) Ñ ‰ о D» NZD DN ±، (2) можÐμÑ Ð ± уÑ، D нРدرجه سانتی Ð¹ÐºÑ € D ° N N ‰ им у вÑ-N، N-، (3) Ð'Ðμ можÐμÑ D · D ° Ñ € оР± D »N N، D. - فرهنگ نظم و انضباط: N، уÑ، мÐμнÑ- нР° ± йРN-دی متیل »Ñ ÑŒÑÐμ пРدرجه سانتی Ð'Ð ° N\" в гоР»Ð¾Ð²Ñƒ D ° нРدرجه D» Ñ D-Ð¾Ð³Ñ · عمل deliberateness. - شتاب دهنده فناوری: N، ÐμÑ ... ноР»Ð¾Ð³Ñ-N N\" D »Ñ ‡ РиÑÐμ ° N ÑƒÑ N، иною пÑ-N ... у، його D ° ÐºÑ Ðμл ÐμÑ € Ð N ° ، Ð¾Ñ € ом، D ° D »Ðμ мРدرجه سانتی йжÐμ нÑ-кол Ñ D нÐμ \"Ð²Ð¸Ñ ... нР° N ‡ D ° D» ьним ÐºÑ DN، ÐμÑ € € nN از \"м. Ð ¢ оР± N، о، Ð ± D ° гР° N، о компРدرجه سانتی нÑ-й можÐμ мР° N، D оÐ'ну й N، у ж N، ÐμÑ ... ноР»Ð¾Ð³Ñ- NZ، D ° D »Ðμ нÐμ кожнРدرجه D · Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ðμ-N- ÑƒÑ Ð¿Ñ-DN Ñно Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ñ € N، D ° N، D Ð'л Ñ N N вого € Ð¾Ñ N، у. - چرخ طیار: @ Ð¿Ñ € Ð¾Ñ € ÑƒÑ Ð¸Ð²Ð½Ð¸Ð¹ пÑ-N ... @ - N † ​​Ðμ Ñ ‡ D ° N N، о момÐμÐ½Ñ ،،، коР»D пуР± D» Ñ -кРدرجه سانتی Ð¿Ñ € о нього Ñ ‡ ÑƒÑ \". Ð Ñ-N ... N، о нÐμ N ... Ð¾Ñ ‡ Ðμ Ñ ‡ уÑ، D Ð¿Ñ € о Ñ € оки Ð¿Ð¾Ñ N، ÑƒÐ¿Ð¾Ð²Ð¸Ñ ... Ð'Ñ-й N، D ° Ð Ð¾ÐºÑ € ¿Ñ ‰ D ° Ðμнь، кÑ- Ñ D · Ñ D ° ним N، Ð¾Ñ N، نو. D Ñ ÐμÑ € ÐμÐ'ини компРнÑ-N @ Ð¿Ñ € Ð¾Ñ € ÑƒÑ Ð¸Ð²Ð½Ð¸Ð¹ пÑ-N ... @ N ‡ D ° N N، о вигР»N Ð'Ð ° N\" N Ð¿Ñ € Ð¾Ñ Ðº N، о Ñ ‰ Ðμ оÐ'нР° N N ... оÐ'инкРدرجه سانتی нР° N N ... N ... оÐ'Ð .Ð'и Ñ ​​новок: 5+. РвÑ، Ð¾Ñ € € D пÐμÑ ÐμвР° N € DD »D вÐμл ику кÑ-D »ÑŒÐºÑ-N N N، D ° N، نو N، Ðμй، N-нÑ، ÐμÑ Ð²ÑŽ € N، D ° N \"N-нРدرجه سانتی Ð½Ñ Ð¾Ð²Ð¸Ñ ... Ð'Ð درجه سانتی Ð½Ð¸Ñ .... ÐμÐ · D уР»NOEN، Ð N، ом ° N\" N † N-кРدرجه سانتی вРدرجه سانتی книжкР° N ‡ D ° N N N، ини коÑ- можнРدرجه سانتی пÐμÑ € ÐμÑ ‡ DN، увР° N، D по кÑ-D »ÑŒÐºÐ ° N € Ð ° D · N-N- в Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ñ € DN N، овувРدرجه سانتی нР° N، D Ð¿Ñ € D ° кÑ، DN † N Ð¿Ñ € ð Ð¿Ñ € Ð¸Ð¹Ð½Ñ N، N، N- Ñ € N-ÑÐμнь.

مشاهده لینک اصلی
ارزش خواندن، زیرا همه همکاران شما آن را خوانده اند و یا کسی را پرداخت کرده اند که به آنها کمک می کند. :) اگر این را بخوانید، باBuilt to Last @ آشنا نیستید زیرا بسیاری از مطالب تکرار شده است. خوب، بنابراین ساخته شده به آخرین در مورد شرکت های است که در طول بسیاری از زمان طولانی است و هنوز هم قوی است. این خیلی خوب است - من همچنان شانس موفقیت و سازگاری را احساس می کنم، اما گاهی اوقات، تنوع خالصانه ای که برخی از شرکت ها از سال ها خود را از دست داده اند. به عنوان «خوب به بزرگ»، کمی بیشتر از یک ضربه در شلوار برای کلاه گیس بزرگ شرکت های بزرگ. آشکارسازهای بزرگ: شرکت هایی که از خوب به بزرگ رفته اند، اغلب دارای یک رهبر در رشته ای هستند که دارای ویژگی های خاصی هستند: خلوص، سازگاری، صداقت، توانایی برخورد با واقعیت های وحشیانه هر وضعیت، توانایی انتخاب سخت و توانایی برای حفظ نفس خود در بررسی به اندازه کافی برای تحقق بخشیدن به این شرکت خواهد شد و باید بدون آنها ادامه، و آنها باید یک جانشین محترم برای سود بلند مدت شرکت آموزش. Charisma، جالب توجه است، یکی از این ویژگی ها نیست، بلکه جایگزین آن با پذیرش پذیری و یکپارچگی است. پیامدهای آن بسیار زیاد است، اما تنها تعداد کمی از افرادی که ارزش مصاحبه ها را دارند، هیچ چیز علمی نیستند. اکثر افراد در طول زندگی خود نوعی @ بیدار شدن را داشته اند، اما من تعجب می کنم که آیا اکثر مردم عادی واقعا به هر حال انجام می دهند.

مشاهده لینک اصلی
من دوست دارم که این کتاب در برخی تحقیقات جدی طولی و دشوار انجام شده و اساسا توسط تیمی نوشته شده که بحث و گفت و گو کرده و ایده ها را بسیار بیشتر از یک فرد می تواند داشته باشد. به نظر من، این کتاب به طور مستقیم به عنوان یک نتیجه از این پویایی است. همه نمونه ها فوق العاده هستند و فقط باعث می شوند که بسیار حساس باشند. من آن را دوست داشتم حتی اگر بیشتر از بخش اجتماعی / غیر انتفاعی باشد. اگر چه بسیاری از ایده ها به راحتی در زمینه ها به کار رفته، برخی از ایده ها برای مفهوم سازی در قلمرو آموزش عمومی، به عنوان مثال معیار اقتصادی بود.

مشاهده لینک اصلی
این کتاب حداقل یک سال قبل از رسیدن به آن گرد و غبار را در قفسه من جمع آوری کرد. من فکر کردم این یک کتاب ناامید کننده و غریب برای خواندن است. من نمیتونم دوباره اشتباه کنم. این یک کتاب بسیار روشن، مختصر و به راحتی قابل درک است. نویسنده و تیم او سال ها درک کرده اند که چرا برخی از شرکت ها بازار را ضرب و شتم کرده اند و دیگران آن را نداشتند. این پس از اولین بار با انتخاب دقت و مصاحبه مستقل انجام شد. سپس نتیجه را به فصل های روشن و آگاهانه رسانیدند. قطعا توصیه می شود!

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب از خوب به عالی


 کتاب من شگفت انگیزم
 کتاب گاو بنفش
 کتاب اختراع هوگو کابره
 کتاب راز
 کتاب دریاچه کلاغ
 کتاب خانه